lørdag den 5. september 2009

På en slags bænk -

Jeg sidder på en slags bænk
med en slags graffiti -
hvis man overhovedet kan kalde
det det
bænken er måske egentlig meget
almindelig. Parken er
derimod af en slags; mere
en anlægning. Nogle høje
træer hist og her, mange buske
en enkelt sti i udkanten.

Jeg ved ikke helt hvad
jeg skal synes. Det er grimt.

og bagved stien drøner biler på
en motervej -

Jeg sidder på en bænk
og holder en slags pause

---

Lørdag den 5 september
2009, Kristianstad (vilan)
mellem 18.00 og 18.30

2 kommentarer:

Grummedal sagde ...

genialt, det er virkelig godt. det handler om nuet, skrevet med en sproglig naivitet, der passer den "spontane" slagsbeskrivelser

johannes duelund sagde ...

Det er jeg glad for at høre. Jeg tror også jeg indså og hvis man tør sige det; lærte et og andet om tekst.

Tak for din kommentar.