søndag den 6. september 2009

4sep'09 - District 9

Filmen hed District 9. Og egentlig har den "påvirket" mig meget, men mere på et introvert og personlig vis, som ikke har særligt med filmens "kvalitet" at gøre.

Jeg burde redegøre for dette; det personlige perspektiv samt filmen kvalitet som film. Jeg har dog valgt ikke at prøve på noget sådan nu. Det eneste jeg vil kommentere om filmens kvalitet er at den mere er "movie" frem for "film". Således har det også vist sig at være tillfældet da film har PÅVIRKET mig mest. Jeg pumpes med mod, vilje og adrenalin til at opleve, studere, lære og frem for alt leve. Det sagt, indser jeg også hvorledes jeg bør værdsætte mit helbred og min velvære; derfor vælger jeg at lade mig stoppe her. For at hvile; ...


Indsigt bærer ofte stilhed med sig; måske er det derfor man snakker så lidt om den MED ÅBNE ORD.

Godnat, nu vil jeg hvile og passe på mig selv.
Mit navn er Johannes.

Søndag den 4 september, 2009
Kristianstad, Kl. 21.03

1 kommentar:

Grummedal sagde ...

idiocracy:
http://www.imdb.com/title/tt0387808/