torsdag den 11. juni 2009

zzz

Gik op kl. 07.13 i morges. Det var en udfordring.
Drak morgenmad og listede lidt rundt på nettet. Svarede og spurgte.

Siden kl. 08.00 har jeg så ryddet op. Støvsuget og sådan noget. Flyttet rundt og gjort plads.
Min familie, Mor, lillsøster og Lillebror kommer i dag. I aften - sandsynligvis.

I morgen er det tydeligvis en stor dag. Jeg lyder ironisk og er det også - for jeg føler ikke noget voldsomt og stort indfor i morgen. Har egentlig ikke lyst - til dagen. Vil bare helst slutte. Al den festivitas er ikke mit humør lige nu. Desuden har jeg det desværre oftest sådan at når min nære familie er i nærheden, vil jeg bare være med dem. Jeg vil ikke fejres. Gider ikke stå "deroppe" (eller "nede" for den skyld - selvom det er at foretrække). Jeg vil bare være ved siden af. Rundt om. Men nogle vil dette, og jeg skal ikke skuffe - skal forsøge ikke at skuffe. Jeg er mestendels ordentlig når jeg er sammen med familie. Det er bare sådan det er. Også når jeg ikke er sammen med familie - det er bare noget andet.

...You know

2 kommentarer:

Jonna sagde ...

Piskefløde.

johannes duelund sagde ...

masser af piskefløde.