søndag den 7. juni 2009

HIMYM

Okay. OTT (on the table). Jag har inte lust att skriva en recension, redovisning, utredning eller annan typ av reflektion. Jag måste bara konstatera min sorgsne glädje. Jag har just sett det sista avsnitt av tv-serien how i met your mother, säsong 4 episod 24. Och by god, jag trodde det var the end of it. Men as it turns out (vilket jag även började misstänka vid episod 22), it was not. Tydligen väntar en säsong. Och det är verkligen skadan när man har suttit hemma och kollat på en fantastisk komedi tv-serie 24/7. Vafan! Jag väntade en close up! Och visst fick jag något… one pair got together, et gjorde inte, och et hade inte bidraget med det sista av deras förhållande till publiken. No spoilers here… så detta får förbli mystisk. MEN besvikelsen came true. Ännu en säsong väntar och FYI, It’s gonna be awesomely legendary!
WHAT UP!!!!

2 kommentarer:

Ingrid K sagde ...

du förvånar mig. har svårt för cohens musik men tittar på how i met your mother. har sett en del men även om den har sina stunder så nja..jaja..

johannes duelund sagde ...

perspektiv är - lyckligtvis - olika.