fredag den 13. marts 2009

tilegnet min ven

...i går havde vi filmindspilning, på vores kortfilm (ved ikke om jeg har nævnt det. Vi er nogle mennesker mellem ca. 18-25 år som i fritiden laver lidt film...). Og da jeg stod som instruktør var der generelt meget at lave. Jeg var på plads fra 17.00 til 00.30. Det var enormt lærerigt, intressant, hårdt og for den del også sjovt! Men nu er jeg træt. Og sjovt nok valgte min "krop & sjæl" som så mange gange før at ignorere vækkeuret kl. 06.00 og sove igennem. Og dejligt var det da, at sove omkring 12 timer. Stå op kl. 14.56, spille tre spil DOTA, lave lidt suppe, se en 30 min film, tjekke alt unødvendig "update" på lorte-www, og indse hvor ulidelig træt jeg bare er. Bare er. Noget er vildt og galt. Når jeg bliver træt på den her måde... puhaa. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre. Jeg har "eksamen"("Nationella Prov") på onsdag, vi skal forberede en tale på (små) 5 minutter, men jeg aner ikke om hvad, har ikke en gang kigget i mappen med texter, eller skimmet emnerne. Det skal selvfølgelig nok gå. MEn jeg er virkelig så træt at mine øjne hænger. jeg har selvfølgelig også kun været inde hele "dagen". ingen sol. intet naturligt lys. computer, computer, mad, mad, mad. Og sove er det eneste jeg vil. Men sover jeg nu, kl. 18.30 skal det nok gå grueligt galt. I morgen kl. 12.30 skal vi indspille de sidste scener, med en baby, hvilke forhåbentlig ikke tager mere end et par timer... men jag. overmandet af træthed.
overmandet af træthed. overmandet. overmand. over. over. over.

Egentlig ville jeg jo bare sige at en magisk samtale, havde været fin.
Men mere end så, har jeg vel egentlig heller ikke sagt.
--

Jeg opdager også ved enden af denne tekst, denne lille støvsky af magi som drysser over mig, når jeg nu "snakker" til dig. Det giver trods alt "noget" at kaste sig ud i horisonten og bryde (og byde på) sig selv. Også selvom du ikke "direkte" lytter.

1 kommentar:

Joel Andersson sagde ...

Att hitta en tänkt lyssnare är guld värt, då orkar man bryta sig själv om och om igen.