torsdag den 14. maj 2009

.

Hvad gør jeg, hvis jeg mærker døden slikke mig i nakken?

6 kommentarer:

Ingrid K sagde ...

man fortsätter leva och kämpa och inte bli besegrad. och hoppas på att den inte ville mer än så..

Jonna sagde ...

Slikke tilbage. Til tider må man se døden i hvidøjet.

johannes duelund sagde ...

Hehe tak. Særligt for de danske ord (slikke tilbage - den var god). Jeg valgte så at rive tungen af døden, hvor jeg efter en lille prædiken, klistrede den fast igen. Så ku' Døden sgu lære det. Længe leve J&D, Jesus and the Devil.

chr. sagde ...

Coola ner, är mitt tips. Tänk mer på valar. Ta kort på fina saker. Läs smarta böcker. Lär dig ett språk. Bada i hav. Klappa mjuka djur.

Jonna sagde ...

Ja du, Johannes. Jeg har faktisk gået en kurs i dansk på mit sidste arbejde. I to dage! Haha.
Hvad godt at du er så allmægtig. Det må man vare. Det eneste som hjælper mod død er liv.

PS. Tale aldrig dansk med mig någonsin for at jeg er dårlig på det. =D

johannes duelund sagde ...

Weee!! När ska vi festa och prata danska!! I morgon! YEah!???
Fredag är alltid en bra utekväll!